Webdesign bureau

 
webdesign bureauAls webdesign bureau bieden we een efficiënte oplossing voor bedrijven en kmo’s die op zoek naar een professionele website en zoekmachine optimalisatie. De Vlaamse markt is stilaan verzadigd aan het worden met bedrijven die strijden om de aandacht van potentiële klanten en het is belangrijker dan ooit om een website te hebben die professioneel is ontworpen, responsive is en visueel opvallend is. Ons webdesign bureau kan u helpen om de doelstellingen van uw bedrijf te realiseren. Wij laten u genieten van alle voordelen van een online aanwezigheid en zullen ervoor zorgen dat uw website voldoet aan alle verwachtingen van haar bezoekers en dit aan scherpe prijzen.

Webdesign West-Vlaanderen bestaat uit een team van zeer gedreven en ervaren webdesigners en SEO specialisten. We hebben de toewijding en kennis om ervoor te zorgen dat onze klanten  alleen de beste service krijgen en het eindresultaat een website zal zijn die veel bezoekers krijgt en iets zal opbrengen.

Waarom kiezen voor dit webdesign bureau

Vijftien jaar geleden was het vinden van iemand om u website te bouwen zeer gemakkelijk – vooral omdat er slechts een handjevol Web Design bureaus’s waren die daadwerkelijk een site konden ontwerpen. Google was toen ook net begonnen als een beursgenoteerd bedrijf, en voor die paar mensen die zich toen niet wenden tot de zoekmachine om diensten te vinden, zochten het ergens anders zoals bijvoorbeeld in de Gouden Gids, Belgacom gids of Compuguide.

webdesign bureauNu, zijn er honderden, misschien wel één paar duizend bedrijven en bureau’s die websites maken. Google geeft meer dan 38.100.000 resultaten voor de zoekterm “webdesign”, maar zoals bijna alles, zijn deze resultaten niet altijd relevantt. En wanneer u daadwerkelijk kiest voor een bedrijf uit de stapel – zal u waarschijnlijk een bureau kiezen die op de eerste pagina van het overzicht staat, zo niet in de top 3 resultaten – Maar kies je daarom juist? Stel je zeker deze vraag voor je een website laat bouwen.

Kies voor een bedrijf die naast webdesign u ook een goede ranking kan geven in Google. Dan is het aanbod zeer schaars, wij kunnen  u helpende juiste  beslissing te nemen, want ons bedrijf is niet allen goed in webdesign, je krijgt een website die ook goed scoort in Google  want wij zijn een team van passionele webdesigners en SEO specialisten!

Creative Services van ons webdesign bureau

Website ontwerp – CMS systeem WordPress

 

Wij bieden alle services en aspecten aan voor het bouwen van een website, zowel ontwerp als ondersteuning, variërend van enkele pagina’s, blogs en kleine zakelijke sites tot zeer uitgebreide bedrijfswebsites. Het CMS systeem laat u toe uw eigen om uw website zelf te beheren. U kan zelf nieuwe pagina’s eenvoudig aanmaken (werkt met een soort MS-Word) U kan zelf teksten, foto’s, pagina’s wijzigen, verwijderen en bijplaatsen.

Lay-out

Wij verzorgen voor u de professionele voorbereiding van uw website. Volgens uw huidige website, in de stijl van uw bestaande huisstijl of met een volledig nieuw concept. Deze basis template wordt zo ontwikkeld dat deze op alle pagina’s kan opnieuw gebruikt worden. Uw basispagina’s worden gestructureerd en met een duidelijke navigatie ontwikkeld zodat de bezoekers vlot hun weg vinden.

Meten

Objectief de in Google aanwezige spelers vergelijken is belangrijk. Daarom installeren we Google Analytics in uw website. Zo kan u snel vergelijken, en weet u waar u dient in te investeren.

Responsive design.

Uw website wordt zo ontworpen dat gebruikers van verschillende apparaten (vb. Smartphone, I-pad) en schermformaten een zo optimaal mogelijke gebruikerservaring krijgen. Google houdt immers in zijn zoekresultaat rekening met deze specifieke toegankelijkheid, waardoor uw site bij uw gebruikers nog beter zal teruggevonden worden in het zoekresultaat.

Optimalisatie Zoekmachines

Zichtbaarheid geeft waarde aan uw website. Uw website wordt volgens alle gekende regels van de kunst ontworpen, vooral met het doel de hoogst haalbare posities in Google te bereiken.

Webhosting

Pro Webhosting (domeinnaam, POP3 mailboxen, CMS webhosting, Database, 24/7 mailsupport, 99.8% uptime):

Optie https – SSL

Hiermee voorzie je dat je webshop als veilig wordt beschouwd (het groene slotje) in de browers.  Het bijkomend voordeel is dat je website ook door Google veilig wordt bevonden en je hierdoor hoger in het zoekresultaat zal opgenomen worden.

Contacteer ons webdesign bureau

Interesse in een website die klaar is voor de toekomst neem dan contact op met ons webdesign bureau.

Webdesign West-Vlaanderen
Een concept van SEObureau

Knokkestraat 270 Bus 2
8301 Knokke Heist
info@seobureau.be
Tel.: 0495/21 45 83

 

Nieuws

Webdesign

Web design encompasses many different skills and disciplines in the production and maintenance of websites. The different areas of web design include web graphic design; interface design; authoring, including standardised code and proprietary software; user experience design; and search engine optimization. Often many individuals will work in teams covering different aspects of the design process, although some designers will cover them all.[1] The term web design is normally used to describe the design process relating to the front-end (client side) design of a website including writing mark up. Web design partially overlaps web engineering in the broader scope of web development. Web designers are expected to have an awareness of usability and if their role involves creating mark up then they are also expected to be up to date with web accessibility guidelines.

Het kiezen van een Webdesign bureau of bedrijf

Do you like their site? 

First impressions matter.  You wouldn’t go to a dentist you had terrible teeth, right? No, you wouldn’t. You are looking for someone to help you with your first impression, so you need to be impressed with theirs.

Do you like their work?

Direct industry experience doesn’t matter — or, at least, shouldn’t matter as much. Even if they haven’t done a slew of sites in your direct industry, don’t discredit it. You know what you like, so what matters is seeing things you like in their portfolio. The work should stand on its own.

Does their sales person know their stuff?

Do they need to be the actual developer? No, but they should be able to understand your problems and be able to articulate how their service can address those problems. It’s surprisingly easy to spot people who are just talk. If you’re not overly techy, try looping in your IT department so they can help you make some sense of it.

Do you believe their story?

It’s not that people actually try to deceive someone, but if you are having a conversation about your needs and their ability to deliver on those needs, you should just ask yourself simply, “Do I think that they are shooting me straight?”  If it’s timeline, budget, technologies, expertise, or whatever, the story needs to add up.  If you trust your gut, you will make the right decision.

Who does the work?

Sales people are great, but the designers and programmers are the ones actually building your website. Ask where they’re located and if they’re full-time or part-time. What you don’t want is to get into a relationship with a company whose employees are all contractors or working oversees because if there’s a problem with your site, you want it fixed now, not the next time they punch in.

Who owns the code?  

This one is big.  If you don’t own the work at the end of the process you should run, don’t walk, from that firm.  You will have more problems in the long term with a company who owns your stuff.  You want to know that they are going to be there for you after the launch because you want them to not because you have no other choice in the matter.

In this industry, the adage that you get what you pay for is by far the truest of all truths. There is no checklist or silver bullet when it comes to this kind of decision, but the above will help steer you in the right direction.