Seo voor auto verkopers
Niet alle autokopers zijn gelijk. Sommigen zijn op zoek naar een bepaald merk en model, sommigen willen een auto kopen bij een plaatselijke autodealer, en sommigen willen een bepaald soort service. Maar deze kopers hebben allemaal één ding gemeen: ze vertrouwen op het internet. In deze moderne tijd gebruiken potentiële autokopers zoekmachines om de juiste dealer te vinden. De dealers in auto verkopen zonder keuring die ze vinden zijn degenen die weten hoe ze autodealer zoekmachine marketing, ook wel zoekmachine optimalisatie (SEO) genoemd, moeten gebruiken.
In tegenstelling tot print of TV reclame, waarbij u praat met een breed publiek en hoopt dat iemand geïnteresseerd is, zijn consumenten de kracht van autodealer SEO. Als u niet weet hoe te praten over uw dealerschap, zal uw boodschap niet eens potentiële kopers te bereiken.
Dat is waarom SEO is zo belangrijk voor autodealers.
Bent u klaar om optimaal te profiteren van SEO voor autodealers?
Blijf lezen om te leren hoe u uw dealership website te optimaliseren voor auto SEO, plus leren hoe autodealer zoekmachine marketing kan helpen uw dealership niet alleen zorgen voor meer omzet, maar ook het opbouwen van een gerenommeerde en vertrouwde merk.
Als u hulp nodig heeft met autodealer SEO, neem dan gerust online contact met ons op met imexcars.be voor meer informatie over onze SEO-diensten en lokale SEO-diensten, die onze klanten hebben geholpen meer dan $ 2 miljard aan inkomsten en meer dan zes miljoen leads te verdienen in de afgelopen vijf jaar.
Meer klanten aantrekken
met autodealer SEO.
Ik wil graag meer weten
Hoe is digitale marketing voor autodealers anders dan traditionele verkoop?
Het belangrijkste verschil tussen traditionele marketing en internet marketing voor autodealers kan worden samengevat in één woord: interactie.
In een traditionele marketing campagne, zou u advertenties kunnen plaatsen op TV en radio en in de kranten en dan autokopers binnenhalen voor een één-op-één gesprek. Nu, dat gesprek moet gebeuren voordat mensen zelfs lopen in de deur.
Internet marketing maakt dit mogelijk via een breed scala van kanalen, waaronder e-mail, blogs, interactieve forums, sociale media, en nog veel meer. Vroeger kon u kopers naar uw dealership brengen met eenrichtingsberichten. Als u nu niet actief met hen in contact treedt voor hun bezoek, zullen ze uw zaak aan een andere voorbij laten gaan.
Wat is SEO voor de auto-industrie?
Automotive SEO, ook wel automotive zoekmachine optimalisatie genoemd, is een digitale marketing strategie die gebruik maakt van on-page en off-page optimalisaties om de ranking van uw website in de zoekmachine resultaten pagina’s (SERPs) te verbeteren. Deze optimalisaties kunnen het verkeer, de online conversies en de verkoop van uw website verhogen.
Mensen hebben geen tijd om door eindeloze websites te bladeren om te vinden wat ze willen. Ze zullen kijken naar twee, misschien drie, en negeren de rest. In feite, 75 procent van alle zoekmachine klikken gaan naar de eerste drie resultaten.
Dat is een van de redenen waarom autodealer SEO zo waardevol is. Waarom anders zou u investeren in SEO voor autodealers, dat wel? Een paar redenen, waaronder deze vier:
Autodealer SEO geeft je een concurrentievoordeel
Wanneer u hoger dan uw concurrenten in zoekmachine resultaten, uw website grijpt meer aandacht en genereert meer klikken. Dit vertaalt zich vaak in meer leads en een hogere omzet-meer dan de concurrentie kan krijgen wanneer ze lager gerangschikt.
seo verhoogt het aantal klikken naar uw website
Wanneer uw bedrijf gebruik maakt van automotive SEO, betekent dit dat u serieus bent over het krijgen van meer klanten dan uw concurrenten – en het is de beste manier om dat te doen.
Autodealer SEO zorgt voor meer gerichte leads
Als u alleen brede zoekwoorden toe te voegen aan uw website, zoals “autodealers,” zul je nauwelijks kraken de top 100 in een zoekopdracht. Als, echter, u ook zoekwoorden gericht op uw locatie en inventaris, je begint te rangschikken hoger onder mensen op zoek lokaal, wat leidt tot meer gerichte verkeer na verloop van tijd.
De manier waarop SEO helpt u om meer specifieke verkeer te richten is met het gebruik van long-tail zoekwoorden, die ultra specifiek zijn. Dit zou zijn zoekwoorden als “Honda accordeons in [uw stad],” of “2011 witte jeep patriot”.
voorbeeld van long-tail trefwoord
Dit soort zoekwoorden krijgen minder zoekopdrachten, wat betekent dat wanneer mensen zoeken voor hen, ze meer kans om te zetten.
Bovendien, autodealer SEO richt zich op mensen die al op zoek zijn naar de producten en diensten die u aanbiedt, wat betekent dat SEO verkeer is zeer gericht.
Autodealer SEO geeft je meer autoriteit
Mensen hebben de neiging om een gunstiger beeld van hoog-ranking websites hebben. Ze zien ze als meer respectabele en gezaghebbende. Als uw autodealer site hoger scoort, zal het nemen op een hogere autoriteit, waardoor het de go-to site voor mensen op zoek naar autodealers.